Alla inlägg den 5 augusti 2006

Av Jonas - 5 augusti 2006 21:58

Idag fick jag nog. Roadster ..2 säten och inget tak.. i all ära, men praktisk är den fan inte.Efter en dag på golfbanan svängde vi förbi affären för att handla lite. Bagageutrymmet är inte mycket större än handskfacket (som är ovanligt litet) så när man med mycket möda och stort besvär har tryckt ner två små golfbagar där. Då är det fullt.Muito fullt !Så där satt min stackars fru, tålmodigt med alla kassar i knät. Å det var inte första gången det hände, heller.Men sista.Jag fick nog.-Nu får det vara bra, tänkte jag.Så när vi kom hem skrev jag in i browsern;w w w . b l o c k e t . s e,å så lade jag in en annons.Så är det nån som vill åka taklöst eller som har en klämkäck kombi över;Följ länken..."…är kläderna du bär för trånga, byt!"Ulf Lundell

Av Jonas - 5 augusti 2006 01:40

Har precis gjort mig en nattmacka. Sitter i soffan å mumsar på den samtidigt som jag skriver det här, samtidigt som jag är på väg isäng.Egentligen borde jag ha gått och lagt mig för länge sedan. Imorgon är det golf.Tidigt.Hela dagen.Klockan 09:00:00 skall jag stå på första tee. Uppvärmd och redo med drivern.- Svosch (övningsslag)- Svo-PING ! (första utslaget)Vad som händer därefter får vi se..F O R E ! ! !..Näe, förhoppningsvis inte.Hur som helst.Nu é mackan slut och jag är färdig.So long, Amigosvéale mañana..."It's never too late to have a happy childhood".Tom Robbins

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad saknar du på Bloggagratis.se?
 En HTML-editor
 Att kunna ha en bild som bloggtitel
 Kunna ha en bild i min presentation
 Annat (se kommentarer)
 Inget, det är bra som det är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards